آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

 

اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر

| آموزش اجرا با نرم افزار Andy |

اختصاصی یاس دانلود

 

Clash Of Clans که به عنوان یکی از موفق ترین بازی های آنلاین در تمامی دنیای تکنولوژی به شمار می رود را می توان یک بازی انحصاری سیستم عامل های اندروید و IOS دانست که این موضوع یک مشکل بزرگ به شمار می رود و بسیاری از کاربران سیستم عامل های دیگر علی الخصوص سیستم عامل پر کاربرد و متداول ویندوز مایلند این بازی را بر روی دسگاه خود اجرا کنند .

همچنین که در مطب آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با Bluestacks مشاهده نمودید، امروز هم آموزش جدیدی برای شما آماده کردیم. علاوه بر این دسته بسیاری از کاربران حرفه ای بازی کلش اف کلنز به دلایل بسیاری این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا می کنند . شما هم اکنون می توانید آموزش بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر توسط برنامه Andy در ادامه مطلب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

برای اجرای بازی کلش اف کلن بر روی ویندوز با استفاده از Andy باید مراحل زیر را قدم به قدم و با دقت طی کنید :

 

1 – اول از همه به پست Andy مراجعه کنید تا علاوه بر دانلود آخرین نسخه این شبیه ساز از اجرا شدن آن بر روی سیستمتان اطمینان حاصل کنید .

2 – با مراجعه به لینک های روبرو از نصب بودن آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود اطمینان حاصل کنید . (دریافت برای Nvidia GeForce و برای ATI Radeon )

3 – حالا فایل دانلود شده در مرحله 1 را ابتدا اکسترکت و بوسیله فایل Setup نرم افزار Andy را نصب کنید .

4 – پس از اتمام پروسه نصب نرم افزار را اجرا کنید .

5 – در اولین اجرای نرم افزار وارد صفحه زیر می شوید که همان تنظیمات اولیه گوشی یا تبلت می باشد (شامل انتخاب زبان و انتخاب اکانت گوگل و تنظیمات مربوط به اکانت گوگل)

 

 

 

Capture

 

6 – پس از اتمام مراحل ثبت نام اولیه وارد صفحه زیر می شوید که در آن دوباره اکانت گوگل انتخاب شده و رمزش را وارد کنید .

 

Capture1

 

7 – پس از این وارد صفحه اصلی اندروید شده این صفحه و نرم افزار Andy را همین طور رها کنید و به مرحله بعد  بروید .

 

Capture2

 

8 – حال بازی Clash Of Clans را دانلود می کنید .

9 – به محل دانلود بازی رفته و می بینید که آیکون بازی به شکل آیکون نرم افزار Andy در آمده روی بازی دو بار کلیک کنید و می بینید عکس زیر در مرکز تصویر مانیتورتان نمایان شده که به منزله نصب بازی در Andy می باشد .

 

Capture3

 

10 – پس از آن صفحه زیر نمایان می شود که به معنای نصب شدن کامل بازی است .

 

Capture4

 

11 – حالا دوباره وارد صفحه مرحله 7 شده و با انتخاب گزینه منو می بینید که بازی Clash Of Clans به برنامه های شما اضافه شده .

 

 

Capture5

 

12 – روی بازی کلیک کرده و وارد آن شوید .

13 – با اکانت گوگلی که قبلا تایید کرده اید هم می توانید سیو بازی را از دست ندهید هم بازی ای را که قبلا داشته اید ادامه دهید !

14 – در صورت بروز هر گونه مشکل از بخش نظرات سایت استفاده کنید .

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR