دانلود Truncad 3DGenerator v10.0.31 – نرم افزار طراحی دکوراسیون خانگی

دانلود Truncad 3DGenerator v10.0.31 نرم افزار طراحی دکوراسیون خانگی

 

دانلود Truncad 3DGenerator

نرم افزار طراحی دکوراسیون خانگی

 

Truncad 3DGenerator v10.0.31 نرم افزار جامعی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به طراحی دکوراسیون خانگی و همچنین معماری داخلی بپردازید. با این برنامه هر امکاناتی را که برای این منظور احتیاج دارید را می توانید در اختیار داشته باشید. این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید به طراحی سه بعدی پرداخته و مدل های خود را بدون نیاز به پیچیدگی خاصی طراحی کنید. طراحی مبلمان خانگی, کابینت های اداری و طراحی اداری نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.

با این برنامه می توانید مدل های پیش ساخته و اولیه خود را به مشتریانتان نشان دهید و بر اساس سلیقه مشتری کارتان را شروع کنید. می توانید از مدل های خود پرینت گرفته و در اختیار مشتریان خود قرار دهید. محیط ساده این برنامه امکان طراحی را برای مبدتیان نیز فراهم کرده است و شما علاوه بر طرح های حرفه ای می توانید مدل های ساده تری را نیز طراحی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Truncad 3DGenerator را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– امکان طراحی سه بعدی

– قابلیت پرینت گرفتن از مدل ها

– رابط کاربری ساده

– امکان طراحی طرح های خانگی و اداری

– قابلیت طراحی کابینت آشپزخانه و کابینت های متنوع

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Truncad-3DGenerator-screenshot



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 630.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR