دانلود iSkysoft Video Converter Ultimate 11.7.4.1 – مبدل فایل های ویدئویی

دانلود iSkysoft Video Converter Ultimate 5.4.4.0 - مبدل فایل های ویدئویی

 

دانلود Video Converter Ultimate

مبدل فایل های ویدئویی

 

iSkysoft Video Converter Ultimate 11.7.4.1 نرم افزار قدرتمندی می باشد که قابلیت انجام چندین کار را با هم دارا می باشد. رایت دی وی دی, تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی و دانلود آنلاین ویدئوها تنها گوشه ای از قابلیت های این برنامه می باشد. این برنامه قابلیت پشتیبانی از فیلم های HD را نیز دارا می باشد و امکان دانلود با کیفیت از سایت های ارائه ویدئو آنلاین نظیر یوتوب را نیز دارا می باشد.

از دیگر خدمات برنامه می توان به رایت فیلم ها با بالاترین سرعت در دیسک های نوری نظیر دی وی دی اشاره کرد. ضبط فیلم و ویرایش آنها برای رایت نیز از ویژگی های این برنامه می باشد. امکان فیلم ها به فرمت های پیشتیبانی شده در تلفن های همراه نیز در این برنامه فراهم شده است و شما می توانید تمامی ویدئوهای دلخواه خود را در گوشی خود نیز داشته باشید و آنها را پخش کنید. هم اکنون می توانید برنامه Video Converter Ultimate را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– تبدیل قدرتمند فرمت های مختلف ویدئویی

– رایت انواع دی وی دی

– امکان تبدیل به فرمت های تلفن های همراه

– امکان تبدیل فیلم های HD

– امکان دانلود ویدئوهای آنلاین

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Video Converter Ultimate

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 132 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR