دانلود بازی Dumb Ways to Die 2: The Games 2.6.0 برای اندروید + نسخه Unlocked

دانلود بازی Dumb Ways to Die 2: The Games 1.5.1 برای اندروید + نسخه Unlocked

 

دانلود بازی Dumb Ways to Die 2 برای اندروید

| بازی راه های خنده دار برای مردن 2 |

 

Dumb Ways to Die 2: The Games 2.6.0 نسخه دوم بازی محبوب راه احمقانه مردن می باشد که برای اندروید ارائه شده است. این بازی شامل گیم پلی اعتیادآوری می باشد و با داستان جذاب و شیرینی که دارد همه را به سوی خود می کشد. ریتم بازی مثل نسخه پیشین به گونه ای می باشد که باید شخصیت های بازی را نجات دهید و تا جایی که ممکن است آنها را زنده نگه دارید چون همه طور که می دانید آنها قدی احمق هستند.

28 مرحله بازی را پشست سر گذاشته و امتیازات کسب شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بازی دارای گرافیک زیبایی می باشد و در محیطی شاد و جذاب پیگیری می شود. هم اکنون می توانید بازی Dumb Ways to Die 2 را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Dumb-to-Die-2-screenshot Dumb-to-Die-2-screenshot



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 32 + 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR