دانلود بازی Moy 4 – Virtual Pet Game 2.0 بازی موی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Moy 4 - Virtual Pet Game 1.50 بازی موی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Moy 4 برای اندروید

| مشابه بازی POU |

 

Moy 4 – Virtual Pet Game 2.0 بازی محبوب و پرطرفدار سیستم عامل اندروید می باشد که شما در آن به صورت اعتیادآور به پرورش حیوانات خانگی می پردازید. بازی در سبک بازی پو می باشد و با بیش از 20 میلیون بازیخور در سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های اندروید می باشد.

امکان سفارشی سازی موی خود با دیگر بازیخورها و همچنین امکان شستشو و تمیز کردن اتاق مو از ویژگی های جذاب بازی می باشد. برای موی آشپزی کنید جای نرم و گرمی را برایش مهیا سازید تا امتیازات بیشتری را کسب کنید. هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Moy 4 را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Moy 3 Moy 3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR