دانلود Emsisoft Emergency Kit 9.0.0.4523 – نرم افزار آنتی تروجان 2015

دانلود Emsisoft Emergency Kit 9.0.0.4523 - نرم افزار آنتی تروجان 2015

 

دانلود Emsisoft Emergency Kit

آنتی تروجان پرتابل

 

Emsisoft Emergency Kit 9.0.0.4523 عنوان نرم افزاری کاربردیست که به وسیله ی آن می توانید سیستم عامل خود را از وجود تمامی ویروس ها ، بد افزارها ، کرم ها ، تروجان ها و … پاکسازی نمایید . این نرم افزار قدرتمند و کم حجم مجموعه ای از ابزار ها را در اختیار شما قرار میدهد که بدون نیاز به نصب می توانید از آن ها برای بالا بردن امنیت رایانه خود بهره ببرید . نرم افزار آنتی تروجان Emsisoft Emergency Kit رابط گرافیکی زیبایی دارد که کار کردن به آن را ساده تر و لذت بخش تر کرده است .

نرم افزار Emsisoft Emergency Kit دارای ویژگی های چند گانه می باشد که یکی از آنها ، امکان اسکن رایانه به صورت خط فرمان و یا کد نویسی می باشد که برای کاربران حرفه ای سیستم های رایانه ای کاربرد دارد . علاوه بر آن این نرم افزار با امکان شناسایی و حذف بیش از 4 ملیون تروجان و بدافزار ، یکی از کامل ترین دیتابیس های شناسایی انواع فایلهای مخرب را در خود دارد که با هر بار به روز رسانی آن ، این دیتابیس عظیم ، قدرتمند تر از قبل در اختیار کاربرانش قرار میگیرد . هم اکنون میتوانید نسخه پورتال نرم افزار Emsisoft Emergency Kit را از وب سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی ویژگی های نرم افزار Emsisoft Emergency Kit :

– شناسایی جدیدترین بد افزار ها و تروجان های موجود
– امکان اسکن پیشرفته و هوشمند تمامی فایلهای
– شناسایی بیش از 5 میلیون خطای شناخته شده
– دارای دو موتور اسکن برای کاهش زمان اسکن
– بدون نیاز به نصب و فایل استفاده در تمامی نسخه های ویندوز
– دارای ویژگی های HiJackFree و BlitzBlank
– و …

 

 



مهرگان آی‌تی


Emsisoft Emergency Kit

Emsisoft Emergency Kit does not require the installation of a set of functional tools to deal effectively with a variety of malware. This emergency kit to detect and remove virus software (more than 4 million known threats), in addition, due to its portability, it’s great to work with USB nositeley.Emsisoft Emergency Kit scans the infected computer for viruses, Trojans, spyware, adware, worms, dialers, keyloggers and other malicious programs. 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR