دانلود بازی CarX Drift Racing 1.16.1 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی CarX Drift Racing 1.3.7 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی CarX Drift Racing برای اندروید

| نسخه پول بی نهایت + دیتا |

 

CarX Drift Racing 1.16.1 یک بازی ماشین سواری در سبک دریفت کشی است که هیجان کامل را به شما منتقل می کند.در این بازی شما باید با جدیترین ماشین ها به مسابقات دریفت لیز دادن ماشین بروید و امتیاز بیشتری کسب کنید تا بتوانید ماشین جدید بخرید یا همان ماشین قبلی خود را ارتقا دهید تا در سر پیچ ها و در موقع دریفت مسافت بیشتری را طی کند.

بازی CarX Drift Racing با جدیدترین موتورهای بازی سازی و با در نظر گرفتن تمام نیاز های کاربران توانسته تا جز بهترین بازی ها  در سبک خود باشد.این بازی دارای قابلیت های بسیار زیادی است که میتوان به دارای تمام محیط ها (آسفالت،خاک،چمن و علفزار)،دود کردن طبیعی لاستیک ها هنگام دریفت،قابلیت ارتقا قسمت های مختلفی از ماشین ها مثل موتور،شاسی،لاستیک ها،گیرباکس،و… ،قابلیت بازی کردن به صورت انلاین و چندنفره و… اشاره کرد که تمام این ویژگی ها سبب شده تا این بازی یک بازی کامل و سرگرم کننده باشد پس به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی CarX Drift Racing :

– دارای محیطی ساده و جذاب

– امکان ارتقا قسمت های مختلف خودرو

– دارای مراحل مختلف

– دارای گیم پلی ساده در عین حال سرگرم کننده

– گرافیک بالا نسبت به حجم

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

CarX-Drift-Racing-s1  CarX-Drift-Racing-s2

CarX-Drift-Racing CarX-Drift-Racing



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و بر روی گوشی نصب کنید

– فایل دیتا را دانلود و در مسیر SdCard/Android/Obb کپی نمایید

– اینترنت را قطع کنید و بازی را اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 4.1 به بالا
  • حجم : 31 + 483 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR