دانلود بازی کم حجم NEO Scavenger برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم NEO Scavenger برای کامپیوتر

 

دانلود بازی NEO Scavenger برای کامپیوتر

 

NEO Scavenger بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2014 توسط Blue Bottle Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی مهیجی می باشد که شما باید در آن زمین های بایر مناطق را به شادی و تحرک در آورید. باید برای هر اتفاقای که ممکن است رخ دهد آمادگی لازم را داشته باشید. در خلال این وظایف علائم حیاتی بدن شما تحلیل خواهد رفت که باید آن را نیز کنترل کنید. کم آبی و کم شدن ترشحات بدن می تواند برای شما مرگ اور باشد. تنظیمات منحصربفردی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می توانید استفاده کنید.

توانایی و مهارت های شما در کنترل خودتان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. نقشه های خود را آماده سازید و با تست موجودات و شرایط آب و هوایی مناطق خود را آباد سازید. هم اکنون می توانید بازی NEO Scavenger را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 NEO-Scravenger NEO-Scravenger

NEO-Scravenger NEO-Scravenger

 

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

OS: Microsoft® Windows® XP (32 bit), Windows Server 2008 (32 bit), Windows Vista® (32 bit), Windows 7 (32 bit and 64 bit), Windows 8 (32 bit and 64 bit), or Windows Server 2012 (64 bit)

Processor: 2.33GHz or faster x86-compatible processor, or Intel Atom1.6GHz or faster processor for netbooks

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 128MB of graphics memory

Hard Drive: 75 MB available space

Sound Card: Any

Additional Notes: Please try the free demo to verify that it works for you!

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR