دانلود iOS 14.0 – نسخه نهایی و کامل سیستم عامل ای او اس

دانلود iOS 14.0 - نسخه نهایی و کامل سیستم عامل ای او اس

 

دانلود iOS

| دانلود سیستم عامل ای او اس برای آیفون ، آیپد و آیپاد |

 

iOS 14.0 Final جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل شرکت اپل است که طی چند روز گذشته برای کاربران دستگاه‌های iPhone, iPod Touch, iPad عرضه شد و تصمیم گرفتیم که لیست کاملی از فریمورهای آن را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. هرسال کمپانی اپل در مراسم محبوب WWDC از نسل جدیدی سیستم‌عامل‌های خود رونمایی کرده و سپس آن را در اواخر تابستان برای کاربران دستگاه‌های جدید و قدیمی خود عرضه می‌کند. امسال نیز همانند قبل، نسخه سیزدهم این سیستم‌عامل معرفی شد و از آن زمان تاکنون چندین نسخه مختلف از نگارش‌های آزمایشی این سیستم‌عامل در اختیار برنامه‌نویسان قرار گرفته و حالا بعد از گذشت چند ماه از معرفی اولیه این سیستم‌عامل، نسخه نهایی آن در اختیارتان قرار می‌گیرد.

شرکت اپل در چند روز گذشته، پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی سرانجام از نسل جدید دستگاه‌های خود با ویژگی‌هایی کاملا جدید رونمایی کرد. البته امسال به دلیل شرایط خاص ویروس کرونا، کمی روند معرفی آیفون‌های جدید موسوم به آیفون 12 به تاخیر افتاد و احتمالا این رویداد طی چند ماه آینده برگرذار خواهد شد. نسل جدید دستگاه‌های اپل تماما مجهز به سیستم‌عامل iOS هستند، با این حال در صورتی که شما نیز از کاربران نسل‌های گذشته محصولات اپل هستید، میتوانید نسخه نهایی iOS را از این مطلب دانلود کنید. هم اکنون میتوانید نسخه نهایی iOS 14.0 را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تغییرات صورت گرفته در ورژن iOS 14.0 Final :

– اضافه شدن قابلیت استفاده از ویجت‌ها در هوم اسکرین

– دارا بودن ویجت‌های مربوط به باتری، تقویم، ساعت، نقشه، یادداشت، گالری تصاویر، آب و هوا و …

– اضافه شدن قابلیت App Library جهت سازماندهی و مدیریت اپلیکیشن‌ها

– اضافه شدن قابلیت تصویر در تصویر (Picture-in-Picture)

– پشتیبانی از Youtube 4k

– تغییر یافتن مرورگر پیش‌فرض از Safari به Google Chrome و همینطور اپ مدیریت ایمیل به جیمیل (Gmail)

– قابلیت جستجوی ایموجی‌ها – بروزرسانی نقشه‌ها و امکانات جدید

– دارا بودن ابزار ترنسلیت برای ترجمه متون

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل‌ها را مطابق با مدل دستگاه خود دانلود کنید.

2) دستگاه را به کمک کابل به کامپیوتر متصل کنید.

3) نرم افزار iTunes را نصب و اجرا کنید.

4) دکمه Shift را از روی کیبورد پایین نگه داشته و بر روی Restore کلیک کنید و با فراخوانی فایل دانلود شده، منتظر آپدیت دستگاه باشید.

 

مشخصات
  • فرمت : IPSW
  • حجم : 2 الی 3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود iOS 14.0 برای iPhone
  • دانلود iOS 14.0 برای iPad
  • دانلود iOS 14.0 برای iPod touch
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR