دانلود بازی کم حجم Turbo Dismount برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Turbo Dismount برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Turbo Dismount برای کامپیوتر

| نسخه سالم و تست شده اضافه شد … |

 

Turbo Dismount بازی کم حجم جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . یک بازی قدرتمند در سبک شبیه سازی بدون شک می تواند نقطه عطفی در عرصه بازیسازی باشد. این بازی در سبکی متفاوت الحاق اتومبیل رانی و شبیه سازی را به زیبایی نشان می دهد. در فیزیک بالایی به مسبقات وارد شوید و با امتیازات بیشتر ماشین خود را توسعه دهید. سرعت بالا می تواند نمایانگر امتیازات بیشتری باشد. شبیه سازی مسابقات بسیار زیبا بوده و المان های حرکتی ماشین به زیبایی نشان داده شده است.

رقابت دوستانه خود را با دوستان برقرار کنید و در مراحل مختلف بازی عملکرد خود را نشان دهید. اهداف بازی ساده بوده و می توانید بدون نیاز به تجربه در مسابقات شرکت کنید. هم اکنون می توانید بازی Turbo Dismount را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Turbo-Dismount Turbo-Dismount

Turbo-Dismount Turbo-Dismount

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP

Processor: Intel Core 2 or better

Memory: 1 GB RAM

Graphics: DirectX9 compatible graphics card

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 300 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

 –  حتما هنگام استخراج بازی آنتی ویروس خودتون رو غیرفعال نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR