دانلود Wondershare PowerSelfie 1.2.1 – نرم فزار گرفتن عکس سلفی برای اندروید

دانلود Wondershare PowerSelfie 1.2.1 - نرم فزار گرفتن عکس سلفی برای اندروید

دانلود نرم افزار Wondershare PowerSelfie برای اندروید

برنامه گرفتن عکس های سلفی

 

Wondershare PowerSelfie 1.2.1 یک نرم افزار بسیار کاربردی جهت عکاسی است که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شد.این نرم افزار برای این ساخته شده است تا سلفی یا همان عکاسی از خود را برای شما آسان کند و دیگر نگران خراب شدن یا مات شدن یا… شدن عکس نباشید و همه این کارها را به این نرم افزار بسپارید.

این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد تا بعد از عکس گرفتن عکس های گرفته شده را شخصی سازی کنید و به آن ها زیبایی ببخشید و سپس آن ها را منشتر کنید.این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار زیادی است که میتوان به قابلیت ادیت تصاویر،حجم بسیار پایین نرم افزار،سرعت مونتاژ بالا،افزایش کیفیت تصاویر،دارای محیطی ساده و جذاب،دارای فیلترهای بسیار زیاد جهت زیبا کردن عکس و… اشاره کرد. اگر طرفدار عکاسی هستید یا به عکاسی علاقه دارید ما نرم افزار Wondershare PowerSelfie را به شما پیشنهاد می کنیم.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم ناچیزی از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Wondershare PowerSelfie :

–   ادیت حرفه ای تصاویر

–   سرعت مونتاژ بسیار بالا

–   حجم بسیار پایین نرم افزار

–   افزایش کیفیت تصاویر

–   دارای فیلترهای بسیار زیاد

–   پشتیبانی از تمام فرمت های تصویری

–   دارای محیطی ساده و جذاب

–   و…

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 2.3 به بالا
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR