دانلود Veeam Backup and Replication 8 – پشتیبان گیری از سیستم های مجازی

دانلود Veeam Backup and Replication 8 پشتیبان گیری از سیستم های مجازی

 

دانلود Veeam Backup and Replication

نرم افزار پشتیبان گیری از سیستم های مجازی

 

Veeam Backup and Replication 8 برنامه ای به مراتب فراتر از پشتیبان گیری ساده می باشد. با این برنامه سریع و منعطف می تواند داده های خود را مرتب کرده و امنیت آنها را تامین کنید. پشتیبان گیری های مکرر از داده ها راهی ساده برای حفظ امنیت داده ها و اطلاعات برای جلوگیری از ویروسی شدن یا پاک شدن ناخواسته آنها می باشد. این برنامه با ارائه نسخه های معتبر پشتیبان گیری برای VM #1 و VMware مایکروسافت, نسخه های مجازی این سیستم ها را مورد پشتیبانی خود قرار می دهد.

همواره سیستم برای تسریع بخشیدن در کارها و تقویت امنیت خود اقدام به پشتیبان گیری از خود می کند که این برنامه با ارائه این امکانات به صورت کامل امکان ذخیره سازی اصولی و مبتنی بر خواست کاربر را فراهم می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Veeam Backup and Replication را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– سریع و کارامد

– پشتیبان گیری های مکرر از سیستم

– حفظ امنیت داده ها

– امکان کنترل اطلاعات از رابط کاربری

– پشتیبانی از VM #1 و VMware

– ارائه تکنولوژی های جدید پشتیبان گیری

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

 VEECAM

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 856 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR