دانلود کتاب آموزش ساخت ربات How to Build a Robot 2014

دانلود کتاب آموزش ساخت ربات How to Build a Robot 2014

 

دانلود کتاب آموزش ساخت ربات

How to Build a Robot 2014

 

نام کامل کتاب: How to Build a Robot 2014 (به فارسی: چگونه یک ربات بسازیم)

زبان: انگلیسی

تعداد صفحات: 148

قالب کتاب: PDF

 

کتاب آموزش ساخت ربات How to Bulid a Robot 2014 اختصاصا به شرح کامل ساخت ربات های پیشرفته در سطوح مقدماتی و پیشرفته می پردازد. پروسه ساخت ربات از همان ابتدا بستگی به هوش مصنوعی داشته و در همین راستا آموزش های کتاب از همان اول ابتدا به توضیح واژه های کلیدی و به اصطلاح طرح های اولیه می پردازد. زبان کتاب انگلیسی بوده و شامل 148 صفحه مطالب می باشد که در قالب کتاب الکترونیکی ارائه شده است.

کتاب پیش رو شامل سرفصل های مرتبط با علم هوش مصنوعی بوده و شامل مطالب مفیدی در زمینه طراحی و پیاده سازی ربات دارد. هم اکنون می توانید کتاب آموزش ساخت ربات 2014 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR