دانلود بازی Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.7 برای اندروید

دانلود بازی Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.7 برای اندروید

 

دانلود بازی Modern Combat 4 برای اندروید

| + دیتا |

 

Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.7 بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که توسط گیم لافت Gameloft در سال 2014 برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. سری جدیدی از عنوان محبوب شرکت گیم لافت یعنی مدرن کومبات می باشد. با فصل جدیدی از این بازی ها به مرزهای گسستنی مبرزات موبایلی قدم گذارید. نجات رهبران جهانی بستگی به مبارزات شما داشته و داستانی دراماتیک را با خود به یدک خواهد کشید. جنگ و خونریزی تا گستره عظیمی ز قطب جنوب و شهر بارسلون رسیده و نبردهای فرسایشی با تکنیک های روز دنیا ادامه می یابد.

گیم پلی بازی مدرن کمبت روان تر شده و البته گرافیک و صداگذاری بازی حرفی برای گفتن نگذاشته است . گیم پلی زیبای بازی در بخش آنلاین بیشتر به چشم خورده و انجام مهارت های سریع را آسان تر و روان تر کرده است. هم اکنون می توانید بازی Modern Combat 4 را برای اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Modern Combat 4 Modern Combat 4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

1 GHz CPU

512 MB RAM

Adreno 205 GPU or equivalent

Available storage: 1.9 GB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 22.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR