دانلود بازی Knock-Knock v1.29 برای اندروید

دانلود بازی Knock-Knock v1.29 برای اندروید

 

دانلود بازی Knock-Knock برای اندروید

 

Knock-Knock v1.29 بازی همراه با ترس و بقا یکی از زیباترین و محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید می باشد. سه نسل از مستاجرین کابین قطار را اشغال کرده اند اما به تازگی رموز اسرارآمیزی در این کابین به چشم می خورد. باید آیا می توانید این رموز را آشکار سازید یا خیر. همانطور که انتظار می رود هدف شما در بازی زنده ماندن خواهد بود و البته در میان این همه ترس باید سلامت عقل شخصیت بازی را نیز حفظ کنید.

مخفی کاری و به دنبال آن صحنه های هیجان انگیز از ویژگی های بازی می باشد. هم اکنون می توانید بازی Knock-Knock را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Knock-Knock Knock-Knock



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 209.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR