دانلود بازی Goat Simulator v1.0 برای اندروید

دانلود بازی Goat Simulator v1.0 برای اندروید

 

دانلود بازی Goat Simulator برای اندروید

پردازنده های Adreno – Mali – Tegra – Power

 

Goat Simulator v1.0 نسخه اندروید بازی محبوب شبیه سازی بز می باشد که در سال 2014 ارائه شده است. این بازی بر مبنای تخریب استوار است به طوری که با بز بازی به حرکت پرداخته و هدف های پیش بینی شده را تخریب خواهید نمود. شما باید در مسیرهای مشخصی شده حرکت کنید و بز را به حرکت درآورید و بنا ها را تخریب نمایید. این بازی نیز در سبک بازی ها خودش به جمع آوری سکه ها اختصاص دارد و با دریافت سکه های بیشتر به مراحل بعدی می روید.

به صورت آنلاین بازی کنید و با گرفتن امتیازات بیشتر با دوستان خود رقابت کنید. فیزیک بازی در سبک Spazz بوده و قدرت عمل بیشتری را می طلبد. هم اکنون می توانید بازی Goat Simulator را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Goat Simulator   Goat Simulator

 

Goat Simulator   Goat Simulator



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل دیتای بازی رو بر اساس نوع پردازنده تون دانلود و در مسیر SD/Android/obb کپی نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 4.0.3 و بالاتر
  • حجم : 14.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR