دانلود بازی Real Racing 3 12.0.1 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Real Racing 3 7.2.0 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید

| نسخه پول بی نهایت + دیتا + تمامی ماشین ها |

 

Real Racing 3 12.0.1 نسخه جدید بازی کم حجم مسابقات ماشین سواری و رانندگی می باشد که تازه‌ترین نسخه آن را به خدمت شما کاربران عزیز و محترم ارائه خواهیم کرد. آیا برای تجربه یک رقابت رویایی و فوق‌العاده با دیگر پلیرها در سراسر دنیا آمادگی دارید؟ اگر چنین است، پیشنهاد می‌کنیم یکی از برترین عناوین موجود در سبک اتومبیل‌رانی موبایل را به هیچ وجه از دست ندهید! در این بازی، صدها خودروی مختلف از برندهایی همچون پورشه لامبورگینی, بنز و بوگاتی و آئودی برای شما قابل انتخاب هستند که طعم مسابقات را بسیار شیرین و جذاب می‌کنند. موسیقی متن مهیج، امکان خرید اتومبیل‌های جدید، امکان شخصی‌سازی خودروها و … از دیگر خصوصیات جذابی هستند که در چند سال اخیر و با ارائه آپدیت‌های مداوم به این بازی، طرفداران را بیش از پیش به آن جذب کرده است.

این بازی از کیفیت گرافیکی بسیار بالایی برخوردار بوده و آن را می‌توان یکی از بهترین بازی‌ها با گرافیک کنسولی و نزدیک به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و یا ایکس باکس وان به شمار آورد. در طول رقابت‌ها در بازی می توانید مردم واقعی را تماشا کنید و مسابقات آتشین را با گیم پلی بی نظیر دنبال کنید. در بخش مرحله ای ماموریت های جذاب و اسرارآمیری به شما محول می شود که می توانید با انجام آنها پول لازم برای خرید ماشین را بدست بیاورید. راه های زیبایی در مناطق مختلف سردسیری و گرمسیری وجود خواهد داشت که مسابقات شما طی آن‌ها دنبال خواهند شد. بنابراین در صورتی که این خصوصیات شما را به وجد آورده است، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب و رقابت‌های پرحرارت آن را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Real Racing 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Real Racing 3 :

– ثبت رکورد دانلود 200 میلیونی در گوگل پلی استور و انتخاب به عنوان یکی از برترین عناوین سال

– امکان شرکت در حالت داستانی بازی

– دارا بودن ده‌ها عنوان مختلف از برترین اتومبیل‌های شیک و سوپر اسپرت

– طراحی واقع‌گرایانه خودروها و مسیرها

– امکان شخصی‌سازی اتومبیل‌ها و تغییر در خصوصیات فنی و ظاهری آنان

– گیم‌پلی مهیج و جذاب

– دارا بودن گرافیک کنسولی و صداپردازی فوق‌العاده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Real Racing 31 150x84 - دانلود بازی Real Racing 3 12.0.1 برای اندروید + نسخه بی نهایت Real Racing 32 150x84 - دانلود بازی Real Racing 3 12.0.1 برای اندروید + نسخه بی نهایت Real Racing 33 150x84 - دانلود بازی Real Racing 3 12.0.1 برای اندروید + نسخه بی نهایت Real Racing 34 150x84 - دانلود بازی Real Racing 3 12.0.1 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42/33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR