دانلود بازی The Long Dark Alpha برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم The Long Dark Alpha برای کامپیوتر

 

دانلود بازی The Long Dark Alpha برای کامپیوتر

 

The Long Dark Alpha بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شفق در آسمان می درخشد و قدرت تکنولوژی بشریت را فرا گرفته است. با یک نوع آخرالزمان روبرو هستیم که طبیعت در دستان تکنولوژی افتاده است. مواد غذایی دچار کمبود شده است و زمستان سرد در نیز در حال رسیدن است. شما در یک بازی اشکن اول شخص به داستان بازی ما قدم می گذارید و با گیم پلی جذاب بازی به کم کردن محدودیت های اتفاق افتاده خواهید پرداخت.

بقای شما مهمترین هدف شما قبل از هر چیزی خواهد بود. امکان کاوش داستان گونه در بازی وجود داشته و نجات زندگی انسان ها از قطحی اتفاق افتاده هذف مهمی خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی The Long Dark Alpha را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

The Long Dark The Long Dark

The Long Dark The Long Dark



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی :

OS: Windows XP

Processor: Dual-Core Intel i5 CPU @ 2GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel 4xxx Series w/ 512MB VRAM or better

Hard Drive: 1 GB available space

Sound Card: Any on-board chip will work

Additional Notes: The game is in an Alpha state and is constantly being expanded and optimized. System requirements are subject to change until the game ships

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

OS: Windows 7

Processor: Intel i7 CPU @ 2.6GHz or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: nVidia GTX 555 w/ 1GB VRAM or better

Hard Drive: 1 GB available space

Sound Card: Ideally, something with Surround capabilities

Additional Notes: The game is in an Alpha state and is constantly being expanded and optimized. System requirements are subject to change until the game ships

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 217.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR