دانلود بازی GT Racing 2: The Real Car Expirience v1.3.0 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی GT Racing 2: The Real Car Expirience v1.3.0 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 

دانلود بازی GT Racing 2 برای اندروید

بازی جدید شرکت گیم لافت

| به همراه دیتا + نسخه پول بی نهایت |

 

GT Racing 2: The Real Car Expirience v1.3.0 بازی جدید شرکت GameLoft برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک مسابقه ای در سال 2014 برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی تلفیقی از مسابقات واقعی و هیجان انگیز را به همراه پوشش افسانه ای آنها به نمایش می گذارد. این بازی را به عقیده کارشناسان بهترین بازی مسابقه ای ساخته شده برای اندروید می باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. وجود بیش از 67 خودرو زیبا به همراه 13 موسیقی متن بازی هیجان وافعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

مجموعه های عالی از اتومبیل های برند نظیر بنز, فراری, فورد و نیسان به همراه بیش از 1400 مرحله جذاب و تست های رانندگی می توان تنها گوشه ای از زیبایی های این بازی بزرگ نامید. امکان نمایش چهار دوربینه مسابقات و انجام مسابقات در کشورهای مختلف و امکان بازی چند نفره را نیز باید به آن افزود. هم اکنون می توانید بازی GT Racing 2 را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

GT Racing 2 GT Racing 2

GT Racing 2 GT Racing 2



مهرگان آی‌تی


تغییرات نسخه جدید

–  اضافه شدن ماشین های جدید

–  امکان تشکیل لیگ و گرفتن پاداش

–  آیتم های جدید در بخش سهامداری

–  به روز شدن راه های کشورها

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 22.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR