دانلود Miranda 0.10.24 x86/x64 – مسنجر چند منظوره

دانلود Miranda 0.10.24 x86/x64 مسنجر چند منظوره

 

دانلود Miranda

برنامه مسنجر چند منظوره

 

Miranda 0.10.24 x86/x64 ابزار کم حجم و ساده ای به منظور مدیریت اکانت های اینترنتی و گفتگوی آنلاین می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از پروتکل های بسیار و معروف اینترنتی امکان لوگین شدن به صورت همزمان چند اکانت را برایتان فراهم می آورد. این برنامه بدون نیاز به نصب و قابل اجرا روی فلش های USB نیز می باشد و در واقع امکان چت در هر نقطه را برای شما فراهم می کند.

بیش از 350 سرور مختلف تاکنون روی برنامه موجود می باشد که امکان لوگین هر یک را در یک صفحه برای شما فراهم می کند برای مثال می توانید همزمان به اکانت خود روی یاهو و جیمیل لوگین شوید و دویتان خود را یکجا داشته باشید و با آنها گفتگو کنید. امکان اختصاص پنجره های جداگانه نیز وجود داشته و می توانید برای هر اکانت خود یک پنجره باز کنید. هم اکنون می تواند نرم افزا Miranda را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

(برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

Miranda

 

 

 



مهرگان آی‌تی


ُServer Availabe

AIM (AOL Instant Messenger)

Facebook

Gadu-Gadu

IAX (Inter-Asterisk Exchange

ICQ

IRC (Internet Relay Chat)

Jabber

MSN

Netsend

Tlen

Yahoo

And more …

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR