دانلود Vuze 5.4.0.0 – نرم افزار دانلود تورنت

دانلود Vuze 5.4.0.0 - نرم افزار دانلود تورنت

 

دانلود Vuze

نرم افزار دانلود از تورنت

 

Vuze 5.4.0.0 یک کلاینت قدرتمند بیت تورنت می باشد که با استفاده از آن براحتی می توانید فایل های تورنت را دانلود نمایید. این نرم افزار با استفاده از پروتکل های قدرتمند این امکان را به شما می دهد تا به صف بندی, دانلود همزمان و اولویت بندی فایل های تورنت بپردازید.

قابلیت ایست نیز در این برنامه وجود داشته و می توانید فایل های خود را به صورت ایمیل دریافت نمایید. علاوه بر این امکان اشتراک گذاری فایل های چندرسانه ای درون تورنت نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Vuze را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

–   امکان دانلود مستقیم از دانلود

–   قابلیت ادامه دانلود

–   امکان دریافت فایل های تورنت توسط ایمیل

–   امکان به اشتراک گذاری فایل های چندرسانه ای

–   امکان صف بندی و اولویت بندی فایل ها

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 Vuze

 



مهرگان آی‌تی


Vuze

Vuze is a free BitTorrent client used to transfer files via the BitTorrent protocol. Vuze is written in Java, and uses the Azureus Engine. Vuze offers multiple torrent downloads, queuing/priority systems (on torrents and files), start/stop seeding options and instant access to numerous pieces of information about your torrents.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR