دانلود Sumatra PDF 3.2.11073 – نرم افزار مشاهده فایل های PDF

دانلود Sumatra PDF 3.1.10314 + Portable - نرم افزار مشاهده فایل های PDF

 

دانلود Sumatra PDF

| نرم افزار نمایش فایل های PDF |

 

Sumatra PDF 3.2.11073 نرم افزاری بسیار کاربردی و پرطرفدار می باشد که قابلیت مشاهده کتاب های الکترونیکی در فرمت های مختلف از جمله PDF را دارا می باشد. این برنامه در عین کم حجمی دارای ویژگی های جامعی می باشد. این برنامه نیاز شما را از برنامه های پر حجم و معروف کاملا برطرف می سازد و این امکان را می دهد تا با یک برنامه کم حجم نیازهایتان برطرف شود. همواره بسیاری از کاربران جهت مشاهده اسناد PDF, DjVu, ePub, MOBI, CHM, XPS, CBR, CBZ از نرم افزارهایی نظیر نیترو پی دی اف ، ادوبی اکروبات و مشابه آنان استفاده می کنند ، حقیقت این است که این نرم افزار ضمن کارآمدی بسیار و قابلیت های فراوان ، در کنار حجم بالای خود ، هزینه های بالایی دارند ؛ اما در صورتی که شما بخواهید ابزار PDF شما تنها روشی برای مشاهده فایل های PDF باشد ، Sumatra PDF یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

امکان ویرایش و تغییر ویژگی های فایل های پی دی اف نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. با این برنامه امکان تعیین سرصفحه و پاصفحه و همچنین رنگ آمیزی و هایلات متون رو خواهید داشت و می توانید با تعریف رمز عبور امنیت آن را تامین کنید. امکان زوم و جستجوی کلمات نیز قابلیت های دیگر این برنامه می باشد. Sumatra PDF علاوه بر حجم بسیار پایین خود ، دارای قابلیت های کاربردی بسیاری است که می تواند در بساری مواقع در سریع ترین زمان ممکن نیازتان را برطرف نماید ؛ ضمن اینکه به دلیل سبکی آن ، قابلیت استارت شدن آن بسیاری سریع تر از ابزارهای مشابه است. هم اکنون می توانید نرم افزار Sumatra PDF را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sumatra PDF :

–  مشاهده فایل های PDF

–  امکان تعیین سرصفحه و پاصفحه به فایل ها

–  امکان تعیین رمزعبور

–  امکان جستجو و زوم در فایل های PSD

–  رایگان و کم حجم

 

ویژگی های نسخه جدید :

– فعال بودن قابلیت استفاده از تب ها به صورت دیفالت ، قابلیت تغییر تنظیمات از Settings/Options

– پشتیبانی از جداول در یوزر اینترفیس کتاب های الکترونیکی

– پشتیبانی از ایبوک های PalmDoc

– پشتیبانی از فرمت های کتاب های کمیک CB7 و CBT

– امکان ذخیره سازی کمیک بوک ها در فرمت PDF

– امکان نمایش در حالت فول اسکرین با دکمه F11

– قابلیت مشاهده در حالت ارائه های چند رسانه ای با دکمه F5

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR