دانلود MediaInfo 20.03 – مشاهده اطلاعات فایل های صوتی و تصویری

دانلود MediaInfo 0.7.77 - مشاهده اطلاعات فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود MediaInfo

مشاهده اطلاعات فایل های صوتی و تصویری

 

MediaInfo 20.03 برنامه کم حجمی می باشد که امکان دسترسی کاربرانش را به اطلاعات جامع فایل های صوتی و تصویری فراهم می کند. این برنامه به جزئی ترین اطلاعات نیز واکنش نشان داده و آن را در اختیار کاربر قرار می دهد. این برنامه مورد استفاده کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد به طوری که امکان ارائه هرنوع اطلاع جزئی نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد.

رابط برنامه گرافیکی و زیبا بوده و کاربران نیز می توانند با اسکریپت های سفارشی دامنه اطلاعات ارائه شده را افزایش دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار MediaInfo را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– نمایش اطلاعات جامع از فایل های چندرسانه ای

– رابط کاربری گرافیکی

– امکان ذخیره اطلاعات در قالب متن و وب

– امکان سفارشی سازی اطلاعات

– پشتیبانی از فرمت های معروف

 

(برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 MediaInfo

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR