دانلود LineByLine 0.2.2 Alpha – لاین بای لاین؛ نگارش متن به کمک هوش مصنوعی

دانلود LineByLine 0.2.2 Alpha - لاین بای لاین؛ نگارش متن به کمک هوش مصنوعی

 

دانلود LineByLine

| لاین بای لاین؛ نگارش متن به کمک هوش مصنوعی |

 

LineByLine 0.2.2 Alpha نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تولید یا نگارش متن به کمک هوش مصنوعی است. این برنامه در واقع یک Markdown Editor قوی است که به کمک آن می‌توانید متون شامل کدهای برنامه‌نویسی را در آن بنویسید و در کنار مستندات آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. مارک‌دان (Markdown) یک زبان نشانه‌گذاری ساده است که برای نوشتن متن و فرمت‌بندی آن به کار می‌رود. این زبان نشانه‌گذاری بسیار ساده و قابل فهم است و برای نگارش متون وب، پست‌های وبلاگ، داکیومنت‌ها، یادداشت‌ها و سایر انواع متون استفاده می‌شود. با استفاده از Markdown، می‌توانید متن خود را به صورت ساده و سریع فرمت‌بندی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید عنوان‌ها را با استفاده از # (هشتگ) نشان دهید، لینک‌ها را با استفاده از [متن لینک] (آدرس لینک) ایجاد کنید و لیست‌ها را با استفاده از * (ستاره) یا – (خط تیره) نشان دهید.

استفاده از مارک‌دان‌ها عموما در حوزه برنامه‌نویسی کاربرد پیدا می‌کند. اگر که از فعالان حوزه توسعه نرم افزار هستید، احتمالا همین حالا هم از آن استفاده می‌کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری با نام لاین بای لاین را برای شما آماده کرده‌ایم که در واقع یک دستیار قوی برای نوشتن مارک‌دان با کمک هوش مصنوعی است. این ابزار به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید در یک محیط زیبا و کاربرپسند، نگارش خود را تایپ کنید و از دستیار هوشمند ChatGPT برای نگارش بهتر کمک بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LineByLine را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LineByLine :

– مجهز بودن به ChatGPT برای کمک به نگارش بهتر

– دار ابودن حجم بسیار کم در برابر پرفرمنس عالی

– دسترسی‌پذیری ساده و سریع

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LineByLine.cover1  300x234 - دانلود LineByLine 0.2.2 Alpha - لاین بای لاین؛ نگارش متن به کمک هوش مصنوعی LineByLine.cover2  300x282 - دانلود LineByLine 0.2.2 Alpha - لاین بای لاین؛ نگارش متن به کمک هوش مصنوعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR