دانلود TreeSize Professional 8.0.3.1507 x64 – نرم افزار مدیریت هارد دیسک

TreeSize Professional - دانلود TreeSize Professional 8.0.3.1507 x64 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک

 

دانلود TreeSize

برنامه مدیریت جامع هارد دیسک

 

TreeSize Professional 8.0.3.1507 x64 ابزار رایگانی جهت مدیریت حافظه هارد سیستم می باشد. با این برنامه براحتی می توانید بر روی هارد خود مدیریت داشته و منابع ذخیره ای خود در دیسک های سخت را کنترل نمایید. اما از کارهای مهم این نرم افزار کشف فایل های غیرضروری جامانده در هارد همانند فایل های موقتی, فایل های جامانده از حذف فایل ها و دایرکتوری ها و همچنین فایل های تکراری می باشد
در واقع این نرم افزار فضای اشغال شده هارد شما را به صورت گرافیکی نشان داده و شما می توانید کنترل و مدیریت بهتری روی آن داشته باشید و از اشغال شدن بی جای آن توسط فایل های بیهوده جلوگیری کرده و فضای هارد خود را افزایش دهید. علاوه بر این امکان محاسبه اندازه پوشه ها, مدیریت فایل ها و پوشه ها در قالب اکسپلورر و دسته بندی کردن پوشه ها و فایل ها از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار TreeSize Free را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار:

–  امکان مدیریت کامل بر روی هارد (دیسک سخت)

–  امکان مدیریت پوشه ها و زیرپوشه ها

–  امکان شناسایی فایل های غیرضروری هارد از قبیل فایل های تکراری

–  آزاد سازی حافظه استفاده نشده هارد

–  ارائه اطلاعات جامع از پارتیشن ها و پوشه های هارد

 

 

 (برای مشاهده در سایز اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

TreeSizeFree 0 300x169 - دانلود TreeSize Professional 8.0.3.1507 x64 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR