دانلود Process Explorer 16.32 – مدیریت برنامه های در حال اجرا

دانلود Process Explorer 16.03 مدیریت برنامه های در حال اجرا

 

دانلود Process Explorer

مدیریت برنامه های در حال اجرا

 

Process Explorer 16.32 می تواند جایگزین مناسبی برای تسک منیجر ویندوز باشد. چرا که قدرتمندترین ابزار کار را برای مدیریت بهتر بطن ویندوز در اختیار کاربران قرار میدهد. این نرم افزار به بررسی تمام فرایند های فعال, زیر فرایندها و تمام برنامه های درحال اجرا می پردازد و می تواند در حل بسیاری از مشکلات اجرایی به کاربر کمک کند.
همچنین این برنامه می تواند در جهت رفع مشکلات DLL و یا فایل های اساسی سیستم گزینه مناسبی باشد. رابط کاربری برنامه از حالت اکسپلورر استفاده می کند که پنل بالایی ان برنامه های درحال اجرا و پنل پایین دکمه های اجرایی کاربر خواهد بود که قادر خواهید بود به تمامی فرایند های درحال اجرا دسترسی پیدا کرده و گزینه های آنها را مدیریت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Process Explorer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

–  جایگزنین ناسب تسک منیجر ویندوز

–  بررسی فرایندهای فعال و در حال اجرای سیستم

–  امکان رفع مشکلات سیستمی و DLL

–  رابط کاربری اکسپلورر

–  مدیریت کامل برنامه های درحال اجرا

–  رایگان و کم حجم

 

 

 (برای مشاهده در سایز اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

 Process Explorer

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR