دانلود Puzzle Alarm Clock PRO v2.1.7 – زنگ هشدار متفاوت برای اندروید

دانلود Puzzle Alarm Clock PRO v2.1.7 برای اندروید

 

دانلود Puzzle Alarm Clock PRO برای اندروید

زنگ هشدار متفاوت

 

Puzzle Alarm Clock PRO v2.1.7 اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دیر از خواب بلند می شوید و صدا کردن چند باره نیز شما را از خواب بیدار نمی کند این برنامه مختص شما طراحی شده است. با این برنامه دیگر تا زمانی که کاملا بیدار نشده اید زنگش خاموش نمی شود.

عملکرد برنامه بدین صورت است که با نصب برنامه در گوشی اندرویدی خود هنگام بیدار شدن برای خاموشی زنگ باید یک پازل را به صورت کامل حل کنید تا زنگ خاموش شود. با این عمل دیگر نمی توانید بین زمان خواب و بیداری زنگ را خاموش کنید و موفق به سر قرار خودتان خواهید رسید و به موقع از خواب بیدار خواهید شد. 5 پازل مختلف با درجه سختی متفاوت نیز در برنامه وجود دارد. هم اکنون می توانید نرم افزار Puzzle Alarm Clock را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 Puzzle Alarm Clock Pro Puzzle Alarm Clock Pro

 

 

note - دانلود Puzzle Alarm Clock PRO v2.1.7 - زنگ هشدار متفاوت برای اندروید فرمت : APK برای اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود Puzzle Alarm Clock PRO v2.1.7 - زنگ هشدار متفاوت برای اندروید حجم : 10.8 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود Puzzle Alarm Clock

دانلود دانلود : دانلود کلید

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR