دانلود رساله اجوبه استفتائات آیت الله خامنه ای برای اندروید + پاسخ شرعی

دانلود رساله اجوبه استفتائات آیت الله خامنه ای برای اندروید

 

دانلود اجوبه استفتائات آیت الله خامنه ای برای اندروید

 

رساله اجوبه استفتائات آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نام برنامه اندرویدی ای می باشد که هم اکنون قصد معرفی آن را برای شما کاربران عزیز داریم . همان طور که می دانید رساله استفتائات در واقع جواب سوالاتی می باشد که در مورد مسائل شرعی پرسید می شوند و استفتا ( به معنای در خواست ارائه فتوا در مورد مسئله ای خاص می باشد ) نام دارند .

همان طور که توضیح داده شد این رساله جواب سوالات پر تکرار و کاربردی می باشد که توسط مقلدین ارائه می شود و توسط رساله ای با این نام عرضه می گردد . برنامه ای که هم اکنون در اختیار شما قرار می گیرد نسخه اندرویدی این رساله ( توضیح المسائل ) می باشد که با کمک آن می توانید جواب مشکلات شرعی خود را در گوشی تلفن همراه خودتان و با آسان ترین شیوه ممکن به دست آورید . اگر شما هم می خواهید این برنامه را برای خود داشته باشید هم اکنون می توانید برنامه اجوبه استفتائات خامنه ای را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

امکانات اجوبه استفتائات آیت الله خامنه ای برای اندروید :
1-امکان پرسش سوال شرعی به صورت آنلاین
2-نمایش درختی و جز به جز به تفکیک موضوع
3-امکان اشتراک گذاری هر استفتا به صورت جداگانه
4-امکان کپی متن هر استفتا به صورت جداگانه
5-امکان سرچ موضوعی

 

تصویری از محیط برنامه :

 

emam.khameneei.esteftaat5 175x300 - دانلود رساله اجوبه استفتائات آیت الله خامنه ای برای اندروید + پاسخ شرعی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع :
  • رمز :


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR