دانلود برنامه پند آموز در محضر آیت الله بهجت (ره) برای اندروید

دانلود برنامه پند آموز در محضر آیت الله بهجت (ره) برای اندروید

 

دانلود برنامه در محضر آیت الله بهجت (ره) برای اندروید

 

برنامه در محضر آیت الله بهجت (ره) یا برنامه در محضر آیت الله بهجت (ره) برنامه ای است که امروز قضد معرفی آن را داریم . برنامه در محضر آیت الله بهجت (ره) برنامه ای است برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه های مختلف زندگی خود پیشرفت کنند با کمک این برنامه می توانید درس های بسیاری را برای سعادت دنیوی و اخروی آموخت و در زندگی فردی و اجتماعی به کار بست .

آیت الله بهجت را می توان یکی از بزرگترین عارفان واقعی معاصر دانست که فضائلشان بر هیچ کس پوشیده نیست حال چه خوب است که کمی پای درس این عارف بزرگ بنشینیم و دستور العمل زندگی خود را از ایشان بگیریم و ایشان را چراغ راه خود قرار بدیم . در واقع این برنامه بر اساس کتابی با همین ساختهشده که مطالب آن با هم تطابق دارند . شما هم اگر می خواهید از رهنمود های آیت الله بهجت در زندگی خود بهره ببرید هم اکنون می توانید برنامه در محضر آیت الله بهجت (ره) را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

تصاویری از محیط برنامه :

2 3 4

 

 

note - دانلود برنامه پند آموز در محضر آیت الله بهجت (ره) برای اندروید فرمت : apk اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود برنامه پند آموز در محضر آیت الله بهجت (ره) برای اندروید حجم : 1 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود برنامه در محضر آیت الله بهجت (ره)

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR