دانلود برنامه صحیفه سجادیه برای اندروید + صوت

دانلود برنامه صحیفه سجادیه برای اندروید + صوت

 

دانلود صحیفه سجادیه برای اندروید

 

صحیفه سجادیه همان طور که همه ما می دانیم در واقع مجموعه ای کامل از احادیث و بالاخص ادعیه حضرت امام سجاد (ع) می باشد که به دلیل خفقان موجود در بازه زمانی زندگی این امام معصوم کتاب صحیفه سجادیه مملو از ادعیه خوانده شده توسط این حضرت می باشد . اما ویژگی منحصر به فرد برنامه ای که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم دارا بودن سایر ادعیه این امام معصوم علاوه بر ادعیه موجود در متن صحیفه سجادیه می باشد یعنی موجود بودن تمامی ادعیه ای که از این حضرت در کتب مذهبی دیگر نقل شده است . یک ویژگی منحصر به فرد دیگر در مورد این نرم افزار صدای ادعیه که با دیتا می باشد است .

همواره یکی از دغدغه های شیعیان برای دسترسی به ادعیه و کتب مذهبی مورد نیاز در دسترس نبودن و سخت بودن حمل و نقل آن هاست اما یاس دانلود با ارائه نسخه اندرویدی برنامه های مذهبی از جمله صحیفه سجادیه سعی دارد کار را برای شما آسان تر کند که هم شما بتوانید به راحت ترین نحو ممکن به آنچه نیاز دارید دسترسی پیدا کنید و هم ما را در ثواب آن شریک کنید . اگر می خواهید این نرم افزار بسیار کارآمد و جامع را برای خود داشته باشید هم اکنون می توانید برنامه صحیفه سجادیه برای اندروید را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

تصاویری از محیط این برنامه :

2 3 4 5

 

 

راهنمای نصب برنامه :

– نصب فایل با فرمت Apk

– انتقال پوشه Sahifeh_Sounds (پوشه دیتا) به حافظه (داخلی یا خارجی)

 

 

note - دانلود برنامه صحیفه سجادیه برای اندروید + صوت فرمت : apk اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود برنامه صحیفه سجادیه برای اندروید + صوت حجم : 9 + 70 مگابایت (فایل Apk + Data)

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار صحیفه سجادیه برای اندروید

دانلود دانلود : دانلود Data

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR