دانلود SwiftKey Keyboard 6.4.8.57 + Mod – کیبورد حرفه ای برای اندروید

دانلود SwiftKey Keyboard v5.0.2.3 - کیبورد حرفه ای برای اندروید

 

دانلود SwiftKey Keyboard برای اندروید

| + نسخه MOD – unlocked Themes |

 

SwiftKey Keyboard 6.4.8.57 عنوان نرم افزار کیبورد بسیار محبوب اندروید می باشد که نسخه جدید آن برای شما آماده شده است . این کیبورد اندرویدی دارای قابلیت های بسیار بالایی می باشد که این برنامه را از دیگر کیبورد های اندرویدی متمایز می کند . کیبورد SwiftKey را می توان یکی از برترین کیبورد های اندرویدی دانست که طرفداران خاصی دارد . این کیبورد روی صفحه دستگاه شما را بهبود بخشیده و آن را سریعتر می کند و باعث می شود استفاده راحت تر شود . SwiftKey دارای شخصی سازی های بسیار بالایی می باشد .

این کیبورد تحسین بر انگیز دارای تعداد بسیار زیادی تم می باشد و از 60 زبان مختلف (از جمله فارسی) پشتیبانی می کند . این کیبورد بسیار بهینه سازی شده است به گونه ای که برای هر دستگاه با هر اندازه ای طرح های بسیار عالی و قابل قبولی دارد . داشتن تعداد بسیار زیادی از شکلک های پر استفاده و قابلیت تصحیح کلمات با استفاده از دیکشنری از پیش تعیین شده از دیگر ویژگی های این کیبورد بی نظیر می باشد . اگر شما هم می خواهید نسخه جدید این کیبورد را بر روی دستگاه اندرویدی خود نظاره گر باشید هم اکنون می توانید SwiftKey Keyboard را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

تصاویری از محیط این کیبورد :

315839-swiftkey-4-275 kb-hero1swiftkey-flow

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR