دانلود رساله آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید

دانلود رساله آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید

 

دانلود رساله آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید

 

رساله آیت الله مکارم شیرازی نام برنامه ای اندرویدی می باشد که به تازگی برای اندروید تولید و منتشر گردیده است . این نرم افزار برای تمامی کسانی تهیه شده که مقلد این مرجع بزرگ شیعه می باشند و می خواهند رساله مرجع تقلید خود را با راحت ترین و ساده ترین روش ممکن و تنها با چند لمس ساده در اختیار داشته باشند .

شاید شما هم بخواهید رساله مرجع تقلید خود که آیت الله مکارم شیرازی می باشد را در گوشی خود و همیشه به همراه داشته باشید تا در صورت بروز هر اجباری به صورت به آن دسترسی پیدا کنید . اگر شما هم مایل به استفاده از این رساله در گوشی خود می باشید هم اکنون می توانید رساله توضیح المسائل آیت الله مکارم شیرازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

تصاویری از محیط برنامه :

 

1557795_190

 

note - دانلود رساله آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید فرمت : apk اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود رساله آیت الله مکارم شیرازی برای اندروید حجم : 6.8 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود رساله مکارم شیرازی برای اندروید

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR