دانلود بازی How To Train Your Dragon 2 v1.0.1 برای اندروید

دانلود بازی How To Train Your Dragon 2 v1.0.1 برای اندروید

 

دانلود بازی How To Train Your Dragon 2 برای اندروید

 

How To Train Your Dragon 2 v1.0.1 نام بازی جدیدی برای اندروید می باشد که مبتنی بر کارتون پر طرفدار و زیبای How To Train Your Dragon 2 که به تازگی رو نمایی شده می باشد . در بازی شما باید به کمک هیکاپ و بی دندون رفته و چالش مراحل بازی را پذیرفته و خط سیر داستانی بازی را با موفقیت طی کنید . در دو زمینه محبوب به مبارزه و فعالیت بپردازید که این دو زمینه عبارتند از : شکار اژدها ها و مسابقه اژدها سواری . خط داستانی این بازی از کارتون How To Train Your Dragon بر گرفته شده و همین طور کاراکتر های این بازی .

در قسمت شکار اژدها شما باید مواظب باشید کسی در شهر اژدها شکار نکند و در قسمت مسابقه شما می بایستی با دیگر اژدها ها مسابقه دهید . این بازی دارای خط داستانی جالبی است که با تصاویر افسانه ای پر شده است . پدر هیکاپ که رئیس قبلی دهکده می باشد کم کم بازنشست می شود و باید جای او را پسرش هیکاپ بگیرد اما هیکاپ هنوز به طور کامل آماده نیست ، و هدف از این بازی نیز همین است که شما با کمک بی دندون به هیکاپ کمک کنید که آمادگی لازم برای ریاست دهکده را به دست آورید . شما هم اگر مشتاق امتحان کردن این بازی هستید هم اکنون می توانید بازی How To Train Your Dragon 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

1403252779_screen_20140620_1427_2 1403252772_screen_20140620_1428_2 unnamed

 

 

note - دانلود بازی How To Train Your Dragon 2 v1.0.1 برای اندروید فرمت : Apk اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی How To Train Your Dragon 2 v1.0.1 برای اندروید حجم : 40 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی How To Train Your Dragon 2

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR