دانلود بازی Egyptian Settlement برای کامپیوتر

دانلود بازی Egyptian Settlement برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Egyptian Settlement برای کامپیوتر

 

Egyptian Settlement بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی و استراتژیک می باشد که در سال 2014 برای کامپیوتر منتشر شده است. داستان این بازی به مصر باستان باز می گردد و در آن همانند دیگر بازی های سبک نامبرده باید در مقابل امواج حملات دشمنان زمینی و فرا زمینی ایستادگی کرد و مانع عبور آن ها شد تا به هدف هجوم آن ها که همان هدف دفاع شما می باشد. در این بازی باید با استفاده از سلاح های مربوط به همان دوره زمانی در مقابل دشمنانی که مربوط به همان دوره زمانی می باشند ایستادگی کرد.

معمولا بازی های Dash فضای جالب با گرافیک و دوست داشتنی را دارا می باشند و بازی Egyptian Settlement نیز از این قاعده مستثنی نیست و از گرافیک قابل قبول و جذابیت بالایی برخوردار می باشد . نکته دیگری که در مورد این بازی قابل توجه می باشد تفاوت های آن با دیگر بازی های این سبک می باشد که حتی باعث کامل تر شدن آن نیز می باشد. شما هم اگر از علاقه مندان به این سبک بازی می باشید هم اکنون می توانید بازی Egyptian Settlement را از سایت یاس دانلود و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 unnamed unnamed2 unnamed3

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

note - دانلود بازی Egyptian Settlement برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Egyptian Settlement برای کامپیوتر حجم : 95 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Egyptian Settlement

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR