دانلود نرم افزار شناخت امام موسی کاظم (ع)

دانلود نرم افزار شناخت امام موسی کاظم علیه السلام

 

دانلود نرم افزار شناخت امام موسی کاظم (ع)

 

نرم افزار شناخت امام موسی کاظم (ع) برنامه ای بسیار جامع کامل و کاربردی است که به تازگی و توسط سایت ANTI666.ir برای کامپیوتر منتشر گردیده است . این نرم افزار به منظور بالا بردن اطلاعات شیعیان در مورد امام هفتم خود می باشد امام موسی کاظم علیه السلام که در بین شیعیان نیز بسیار مظلوم بوده و شیعیان شناخت بسیار پایینی از این امام بزرگوار دارند . امامی که دارای لقب باب الحوائج می باشد و گشاینده بلا ها برای شیعیان می باشند اما شیعیان از سیره و اخلاق این امام بزرگوار کمتر آگاهی دارند.

دیگر نگران این مشکلات نباشید زیرا با نرم افزاری که امروز به معرفی آن پرداخته ایم شما می توانید نسبت به زندگی سیره و اخلاق امام موسی کاظم علیه السلام شناخت نسبتا قابل قبولی پیدا کنید و از زندگی ایشان در زندگی خود ایده بگیرید . اگر شما هم نسبت به شناخت ائمه خود حساس هستید و می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید هم اکنون می توانید نرم افزار شناخت امام موسی کاظم علیه السلام را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

note - دانلود نرم افزار شناخت امام موسی کاظم (ع) فرمت :  EXE

chart pie - دانلود نرم افزار شناخت امام موسی کاظم (ع) حجم : 10.2 مگا بایت

دانلود دانلود : نرم افزار شناخت امام موسی کاظم ع

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR