دانلود بازی Angry Birds Epic 3.0.27463.4821 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

Angry-Birds-Epic

 

دانلود بازی Angry Birds Epic برای اندروید

به همراه نسخه هک شده با پول بی نهایت

 

Angry Birds Epic 3.0.27463.4821 نام عنوان جدیدی از سری بازی های پر طرفدار و محبوب Angry Birds می باشد. نکته جالب این نسخه گیم پلی جدید آن و کاراکتر جدید و جالب آن است.در این نسخه باید پرندگان خود را به اسلحه ها و انواع و اقسام تجهیزات مجهز کنید و به جنگ خوک هایی بروید که آن ها هم آن چنان دست خالی نیستند و حرفی برای گفتن دارند. باید با عبور از مراحل سکه پول و امتیاز جمع کرده و قهرمان و یارانان خود را قوی و قوی تر کرده تا بتوانید حریفان خود را از پیش رو بر دارید. و البته از این رو که این نسخه ای جدید از سری Angry Birds می باشد می توان به کیفیت و جذابیت آن اطمینان داشت.

این بازی از سری بازی های داستانی – نقش آفرینی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و همچنین انگری بردزی بودن آن فضای جالب و متنوعی به بازی می دهد که برای هر کاربری دلنشین است.برای راحت تر شدن آن دسته از کاربرانی که علاقه دارند زود تر پیشرفت کنند و حوصله کمتری دارند نسخه نا محدود آن نیز تهیه شده است. اگر شما هم مشتاق این بازی هیجان انگیز هستید هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Epic را از سایت یاس دانلود و به صورت رایگان دریافت کنید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی Angry Birds Epic v1.0.9 برای اندروید + نسخه پول بی نهایتدانلود بازی Angry Birds Epic v1.0.9 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت دانلود بازی Angry Birds Epic v1.0.9 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت دانلود بازی Angry Birds Epic v1.0.9 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 63 + 105 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR