دانلود نرم افزار توشه رمضان 93 برای اندروید

دانلود نرم افزار توشه رمضان 93 برای اندروید

 

دانلود توشه رمضان 93 برای اندروید

برنامه جامع ماه مبارک رمضان برای اندروید

 

توشه رمضان 93 هر آنچه شما در این ماه مبارک به آن نیاز دارید است. از پیامک های گلچین شده و بخشهای رمضانی مفاتیح الجنان گرفته تا آشپزی و صوت ربنا و اذان موذن زاده و … همچنین سعی کردیم مطالب جالب و خواندنی از دانستنیهای رمضان و تصاویر پس زمینه و فایلهای صوتی را نیز در آن بگنجانیم. این برنامه همان چیزی است که لحظه لحظه ماه رمضان شما به آن نیاز دارید. برنامه توشه رمضان 93 به صورت رایگان خدماتی را به شما ارائه می دهد اما برای استفاده از تمام خدمات این برنامه مفید و جامع باید با استفاده از حالت پرداخت درون برنامه ای هزینه آن را پرداخت کرده و از تمامی امکانات آن لذت ببرید.

از این پس نیازی نیست نگران ادعیه و اذکار مخصوص ماه مبارک باشید چون همه ی آنچه شما به دنبالش هستید در گوشی همراه شماست . اگر شما هم از آن دسته هستید که در عین ارزش قائل شدن برای زمان خود به دنبال جمع کردن اجر و پاداش معنوی در ماه مبارک هستید هم اکنون میتوانید نرم افزار توشه رمضان 93 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

بخش نرم افزار توشه رمضان 93 :
1- پیامکهای مرتبط با ماه رمضان
2- پیامکهای طنز مربوط به ماه رمضان
3- پیامکهای شب قدر
4- پیامکهای عید فطر
5- ادعیه 30 روز ماه رمضان (فارسی و عربی و صوت)
6- بخشهایی از مفاتیح مربوط به ماه رمضان
7- دانستنیهای رمضان
8- آشپزی (طرز تهیه غذا های مخصوص ماه مبارک)
9- تصاویر پس زمینه رمضانی
10- فایلهای صوتی (شامل صوت های دلنشین و ماندگار)

 

 

تصاویری از محیط  برنامه :

دانلود نرم افزار توشه رمضان 93 برای اندروید دانلود نرم افزار توشه رمضان 93 برای اندروید دانلود نرم افزار توشه رمضان 93 برای اندروید  دانلود نرم افزار توشه رمضان 93 برای اندروید

 

 

 

note - دانلود نرم افزار توشه رمضان 93 برای اندروید فرمت : APK

chart pie - دانلود نرم افزار توشه رمضان 93 برای اندروید حجم : 25 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار توشه رمضان 93

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR