دانلود Jetico BestCrypt 8.25.7 – نرم افزار محفاظت از اطلاعات شخصی

دانلود Jetico BestCrypt 8.25.7 - نرم افزار محفاظت از اطلاعات شخصی

 

دانلود BestCrypt

برنامه محفاظت از اطلاعات شخصی

 

Jetico BestCrypt 8.25.7 نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی محفاظت از اطلاعات شخصی برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فایل ها و اسناد مهمی را بر روی سیستم رایانه خود دارید و نگران این هستید که افراد مزاحم به آن ها دسترسی نداشته باشند, به هیچ وجه نرم افزار بسیار عالی BestCrypt که توسط شرکت Jetico Software ساخته شده است را از دست ندهید. این نرم افزار با روش های الگوریتم گذاری بسیار قوی مانند الگوریتم 448 بیتی Blowfish, الگوریتم 256 بیتی GOST, الگوریتم 168 بیتی Triple-Des و غیره میتواند به راحتی فایل های شما را در مقابل افراد مزاحم ایمن نگه دارد.

شما به وسیله ی نرم افزار BestCrypt میتوانید درایوهای خود را از دید دیگران مخفی کنید و یا حتی میتوانید یک درایو مجازی ایمن درست کنید و فایل های مهم و شخصی خود را در آنجا بریزید و آن ها را ایمن کنید. از ویژگی های مهم نرم افزار میتوان به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم شما با حداکثر امنیت ممکنپشتیبانی از mounted drive, رابط کاربرای ساده و روان و غیره اشاره کرد. پس اگر از دوست دارید اطلاعات شخصی خود از دست دیگران محافظت کنید هم اکنون می توانید نرم افزار Jetico BestCrypt را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

note - دانلود Jetico BestCrypt 8.25.7 - نرم افزار محفاظت از اطلاعات شخصی فرمت :  EXE

chart pie - دانلود Jetico BestCrypt 8.25.7 - نرم افزار محفاظت از اطلاعات شخصی حجم : 20 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Jetico BestCrypt

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR