دانلود بازی TMNT: Rooftop Run 3.0.9 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت + دیتا

دانلود بازی TMNT: Rooftop Run برای اندروید + نسخه پول بی نهایت + دیتا

 

دانلود بازی TMNT Rooftop Run برای اندروید

دانلود بازی لاک پشت های نینجا برای اندروید  + نسخه پول بی نهایت + دیتا

 

TMNT: Rooftop Run 3.0.9 یک بازی در سبک اکشن, ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا شما با انیمیشن لاک پشت های نینجا آشنایی دارید. انیمیشنی که بر اساس آن ویدئو گیم های مختلفی برای سیستم عامل های مختلف عرضه شد و حالا شما میتوانید با شخصت های محبوب یعنی دانی، لئو، میکی و راف در اندروید فون خود به بازی بپردازید. روند کلی بازی TMNT Rooftop Run در بالای پشت بام های خانه های شهر نیویورک است.

شما در این بازی باید با پریدن و گذشتن از پشت بام به مبارزه با اشار بپردازید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. در طول بازی TMNT Rooftop Run دستاوردهای مختلفی وجود دارد که میتوانید با بدست آوردن آنها سلاح های خود را ارتقاء دهید. بازی دارای گرافیک اچ دی و صداگذاری بسیار عالی است. گیم پلی بازی هم بسیار خوب است و میتوانید شما را ساعت ها مشغوا کند. پس اگر از علاقه مندان به بازی سبک اکشن, ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی TMNT Rooftop Run را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

TMNT-ROOFTOP-RUN-1 TMNT-ROOFTOP-RUN-2 TMNT-ROOFTOP-RUN-3 TMNT-ROOFTOP-RUN-4 TMNT-ROOFTOP-RUN-5 TMNT-ROOFTOP-RUN-6

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل apk رو دریافت کرده و سپس نصب نمایید.

– فایل دیتای را دریافت کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی دیتا com.mtvn.tmntrooftoprun را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : APK - قابل اجرا بر روی اندروید 2.3.3 و بالاتر
  • حجم : 57 + 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR