دانلود بازی Clumsy Ninja 1.32.2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Clumsy Ninja 1.19.0 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Clumsy Ninja برای اندروید

| بازی نینجای دست و پا چلفتی + نسخه پول بی نهایت |

 

Clumsy Ninja 1.32.2 یک بازی در سبک طنز و ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. این بازی بسیار شبیه به بازی تاکینگ تام میباشد. این بازی آنقدر خوب بود که شرکت اپل در مراسم معرفی ایفون 5 این بازی و بازی Real Racing 3 را معرفی کرد و همانجا توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد.

شما در بازی Clumsy Ninja کنترل یک نینجا را بر عهده دارید و میتوانید هر بلایی که سرش میخواهید بیاورید. به عنوان مثال میتوانید او را پرتش کنید , از بالا به پایین ولش کنید و یا هر چیز دیگر. یکی از ویژگی های این بازی , هوش مصنوعی بسیار عالی بازی است که از تکینک EUPHORIA استفاده شده است. بازی دارای گرافیک بسیار خوب و گیم پلی بسیار عالی است که مطمئنا شما خسته نخواهد کرد. پس اگر از علاقه مندان به بازی های جذاب هستید هم اکنون میتوانید بازی Clumsy Ninja را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

clumsy_ninja_tips_tricks_cheats_screens_1

Clumsy-Ninja-3

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس پوشه com.naturalmotion.clumsyninja را به مسیر sdcard/android/obb انتقال دهید
– فایل apk را دانلود و نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 19 + 145 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR