دانلود بازی Worms 2 Armageddon 1.4.1 – کرم ها 2 برای اندروید

دانلود بازی Worms 2 Armageddon 1.4.1 - کرم ها 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Worms 2 Armageddon برای اندروید

 

Worms 2 Armageddon 1.4.1 نسخه جدید بازی کرم ها در سبک آرکید, اکشن و استراتژیک برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا تا به حال اسم سری بازی Worms را شنیده اید. این سری بازی یکی از بهترین بازی های استراتژیک با محیط شاد است. در این نسخه که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است شما باید خودتان را برای یک جنگ تمام عیار با دیگر کرم ها آماده کنید. در این نسخه شخصیت های زیادتری به بازی اضافه شده و همچنین گیم پلی بازی جذابتر شده است. در بازی Worms 2 Armageddon نمادها و صحنه های کارتونی بسیار زیبایی طراحی شده که باعث جذابیت شده است.

این بازی دارای 30 مرحله ماموریت مختلف است که در 5 تم متفاوت بنام های Manhatan، Sport، Cheese، Construction و Medival میتوانید تجربه کنید. از ویژگی این بازی میتوان به امکان شخصی سازی شخصیت های اشاره کرد. به عنوان مثل میتوانید نوع صحبت کردن، رنگ پوست و رقص پیروزی را برای خود شخصی سازی کنید. شما میتوانید بازی Worms 2 Armageddon را به صورت آنلاین با دوستانتان بازی کنید و لحظات شادی را سپری کنید. پس اگر از علاقه مندان به سبک آرکید, اکشن و استراتژیک و سری بازی کرم ها هستید هم اکنون میتوانید بازی Worms 2 Armageddon را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Worms-2-Armageddon-1 Worms-2-Armageddon-2 Worms-2-Armageddon-3 Worms-2-Armageddon-4 Worms-2-Armageddon-5

 

 

note - دانلود بازی Worms 2 Armageddon 1.4.1 - کرم ها 2 برای اندروید فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Worms 2 Armageddon 1.4.1 - کرم ها 2 برای اندروید حجم : 94 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Worms 2 Armageddon

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR