دانلود KMPlayer 32.06.304 HD + Pro 2.3.9 + VR 0.1.11 – برنامه کا ام پلیر برای اندروید

دانلود KMPlayer 1.7.4 - برنامه کا ام پلیر برای اندروید

 

دانلود KMPlayer برای اندروید

برنامه کا ام پلیر برای اندروید

| آپدیت جدید با تغییرات و بهبود های فراوان + نسخه پولی Pro |

 

KMPlayer 32.06.304 HD + Pro 2.3.9 Paid + VR 0.1.11 یا کا ام پلیر نرم افزار بسیار عالی و پر سرعت برای پخش فایل های صوتی و تصویری برای گوشی های اندروید می باشد. بلاخره و پس از مدت ها یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فایل های صوتی و تصویری یعنی KMPlayer برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد.

از ویژگی های برنامه KMPlayer میتوان به چرخش صفحه ی نمایش به هر چهار طرف برای مشاهده ی ویدئوهای در حالش پخش, پخش اتوماتیک ویدئوها از جایی که برای آخرین بار قطع شده, امکان کم و زیاد کردن سرعت پخش ویدئوها, تهییه ی لیست کامل از اطلاعات ویدئو مانند اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره اشاره کرد. پس اگر میخواهد فایل های صوتی و تصویری خود را به خوبی پخش کنید هم اکنون میتوانید نرم افزار KMPlayer را برای گوشی اندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KMPlayer1 KMPlayer2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 31/32/24/19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR