دانلود بازی Hot Rod Racers 1.0.3 برای آندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Hot Rod Racers 1.0.3 برای آندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Hot Rod Racers برای اندروید

 

Hot Rod Racers 1.0.3 یک بازی در سبک مسابقه ای, ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید است. خودتان را برای یک مسابقات جنجالی و نفسگیر آماده کنید. شما در بازی Hot Rod Racers باید یک ماشین برای خود انتخاب کنید و در مسابقات شرکت کنید. شما در این بازی باید به حریفانتان نشان دهید که برای پیروزی هر کاری میکنید. شما میتوانید با ماشین خود به دیگر حریفان ضربه بزنید و آن ها را از مسیر مسابقه خارج کنید و احتمال برد را برای خود بیشتر کنید.

شما در مسابقات میتوانید سکه های بسیاری را کسب کنید که به وسیله ی آن ها میتوانید قدرت ماشین خود را ارتقا دهید. از ویژگی های مهم بازی Hot Rod Racers میتوان به حالت های مختلف گیم پلی, گرافیک به سه بعدی عالی, شخصیت های جالب, 13 قسمت برای به پایان رساندن و غیره اشاره کرد. پس اگر از علاقه مندان به بازی سبک مسابقه ای, ماشین سواری هستید هم اکنون میتوانید بازی Hot Rod Racers را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Hot-Rod-Racers-1 Hot-Rod-Racers-2 Hot-Rod-Racers-3 Hot-Rod-Racers-4 Hot-Rod-Racers-5

 

 

note - دانلود بازی Hot Rod Racers 1.0.3 برای آندروید + پول بی نهایت فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.3.3 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Hot Rod Racers 1.0.3 برای آندروید + پول بی نهایت حجم : 42 + 44 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Hot Rod Racers

دانلود دانلود : دانلود نسخه پول بی نهایت

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR