دانلود بازی کم حجم Jennys Fish Shop برای PC

دانلود بازی کم حجم Jennys Fish Shop برای PC

 

دانلود بازی Jennys Fish Shop برای کامپیوتر

دانلود بازی فروشگاه ماهی

 

Jennys Fish Shop یک بازی جدید در سبک مدیریتی است که در سال 2014 توسط big fish games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازهم با یک بازی مدیریتی جذاب در خدمت شما گیمرهای عزیز هستیم. شما در بازی Jennys Fish Shop درنقش یه متصدی فروشگاه ماهی و آکواریوم فروشی هستید. همانطور که می دانید در بازی های مدیریتی سرعت و دقت عمل حرف اول را میزنند . اگر شما نتوانید به سرعت خواسته مشتری را برآورده کنید, مشتری عصبانی و ممکن است برای همیشه از مغازه شما برود و دیگر برنگردد و همین امر باعث ضرر کردن شما و کم اعتبار شدن فروشگاه شما میشود و شما پول کمی بدست می آورید.

شما باید در بازی Jenny’s Fish Shop آبزیان مختلف را پرورش و نگهداری کنید و به مشتریانی که به فروشگاه شما می آیند هم رسیدگی کنید. این بازی دارای 45 مرحله بسیار زیبا و چالش برانگیز است. شما در طول بازی با آبزیان مختلفی آشنا خواهید شد و خواهید فهمید که هر کدام چه نوع غذایی خواهند خورد. پس اگر به بازی های سبک مدیریتی علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Jennys Fish Shop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Jenny's-Fish-Shop-1 Jenny's-Fish-Shop-3 Jenny's-Fish-Shop-2

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

OS: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 600 Mhz
RAM: 256 MB
DirectX: 7.0
Hard Drive: 40 MB

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Jennys Fish Shop برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Jennys Fish Shop برای PC حجم : 33 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Jennys Fish Shop

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR