دانلود بازی Goat Simulator برای PC

دانلود بازی Goat Simulator برای PC

دانلود بازی Goat Simulator برای کامپیوتر

دانلود بازی شبیه ساز بز

 

Goat Simulator یک بازی جدید در سبک شبیه ساز است که در سال 2014 توسط Coffee Stain Studios ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی در هم اکنون در شبکه استیم برای فروش قرار داده شده است و تاکنون بیش از 2 میلیون از این بازی بازدید شده است. بازی Goat Simulator کاملا با بازی های هم سبک خود تفاوت دارد و میتوان گفت این بازی یک گیم پلی بسیار عالی و منحصربفرد را معرفی کرده است. همانطور که از اسم بازی هم معلوم است شما کنترل یک بز بسیار بامزه را بر عهده دارید.

بازی Goat Simulator بیشتر به عنوان یک بازی سرگرمی است و شما باید با هدایت و کنترل این بز با استعداد به خراب کاری بپردازید. کارهایی که شما با این بز انجام میدهید مردم شهر را به چالش میکشد. شما هر چقدر بیشتر بتوانید خراب کاری کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. پس اگر به بازی های شبیه ساز و بخصوص شبیه ساز حیوانتان علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Goat Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Goat Simulator :

 

Goat-Simulator-1 Goat-Simulator-2 Goat-Simulator-3

 

 

حداقل سیستم برای اجرای بازی :

OS : XP SP3
CPU : Intel Core 2 Duo 1.6 GHz
AMD Athlon X2
RAM : 2 GB
HDD : 2 GB
Video card : Shader model 3.0 support

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Goat Simulator برای PC فرمت : ISO

note - دانلود بازی Goat Simulator برای PC توجه : بز یکی از نمادهای شیطان پرستی می باشد. برای اطلاعات بیشتر نمادهای شیطان پرستی (فراماسون) رو جستجو نمایید.

chart pie - دانلود بازی Goat Simulator برای PC حجم : 762 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Goat Simulator

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR