دانلود Baidu PC Faster 5.1.3.131061 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

دانلود Baidu PC Faster 5.1.3.131061 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

دانلود Baidu PC Faster

برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

 

Baidu PC Faster 5.1.3.131061 نرم افزار بسیار خوب بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز برای سیستم عامل ویندوز است.یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی رجیستری ویندوز میباشد که میتوانید با استفاده از آن ، عملکرد کلی سیستم عاملتان را بسیار بالا ببرید . این نرم افزار با بررسی کامل رجیستری ، شاخه ها و کلید های ناقص و یا آسیب دیده را ترمیم میکند و با این کار ، سرعت و عملکرد ویندوز را به طور چشمگیری افزایش میدهد. برنامه Baidu PC Faster از 8 بخش اصلی تشکیل شده است که بسیار کاربردی و مفید هستند که در ادامه به چند بخش اشاره میشود.

بخش Win Update را میتوان یک بخش مهم این نرم  افزار دانست زیرا به بررسی آپدیت های ویندوز و همچنین قطع دسترسی نرم افزارهای مخرب میپردازد. از بخش دیگر نرم افزار میتوان به Cleaner اشاره کرد که میتواند فایل های آسیب دیده ریجستری را تعمیر کند و فایل های آسیب دیده را پاک کنید و همچنین میتواند کش مروگرهای را تعمیر کند. بخش دیگر این نرم افزار SpeedUp است که یک مانیتورینگ برای استارت آپ ویندوز میباشد. پس اگر از دوست دارید ویندوز خود را بهینه کنید و سرعت آن را بالا ببرید هم اکنون می توانید نرم افزار Baidu PC Faster را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Baidu PC Faster :

– استفاده از فناوری روز بهینه سازی

– افزایش سرعت سیستم

– استفاده از الگوریتم های هوشمند شناسایی

– افزایش سرعت اینترنت

– شناسایی و پاکسازی فایل های تکراری

 

 (برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

 Baidu PC Faster

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR