دانلود بازی Mini Ninjas 1.4.4 – مینی نینجا برای اندروید – پول بی نهایت

 دانلود بازی Mini Ninjas 1.4.4 - مینی نینجا برای اندروید - پول بی نهایت

 

دانلود بازی Mini Ninjas برای اندروید

 

Mini Ninjas 1.4.4 یک بازی در سبک اکشن با پس زمینه کمدی برای سیستم عامل اندروید است. امروز تصمیم داریم تا یک بازی بسیار جذاب و کودکانه را برای شما گیمرهای عزیز آماده کنیم. بازی Mini Ninjas برای اوین بار برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده و پس از موفقیت هایی که بدست آورد سازنده بازی را موجاب به انتشار نسخه اندرویدی آن کرد, که حالا ما آن را بریاتان در سایت قرار خواهیم داد. بازی دارای اکشن بسیار است ولی بخاطر محیط شاد و دوست داشتنی که دارد برای کودکان نیز مناسب است.

بازی Mini Ninjas داستان نینجاهای کوچکی را روایت میکند که برای جنگ با سامورایی ها که در حال آشوب و هرج و مرج در دنیا هستند وارد میدان می شوند و با گروههای مختلفی از آنها در مراحل مختلف بازی درگیر می شوند . در بازی نقش یک نینجای نوجوان را ایفا خواهید کرد که با کمک دوستان و هم گروهی های خود به جنگ سامورایی های شرور می روید که باعث ناآرامی دنیا و سلب آرامش مردم شده اند و شما باید در مقابل آنان پیروز شوید. پس اگر علاقه مند به بازی اکشن با پس زمینه کمدی هستید هم اکنون میتوانید بازی Mini Ninjas را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mini-Ninjas-1 Mini-Ninjas-2 Mini-Ninjas-3 Mini-Ninjas-4

 

 

 

note - دانلود بازی Mini Ninjas 1.4.4 - مینی نینجا برای اندروید - پول بی نهایت فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Mini Ninjas 1.4.4 - مینی نینجا برای اندروید - پول بی نهایت حجم : 40 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Mini Ninjas

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR