دانلود AI RoboForm Enterprise 7.9.5.9 Final – نرم افزار مدیریت و ذخیره سازی پسورد سایت ها

دانلود AI RoboForm Enterprise 7.9.5.9 Final مدیریت و ذخیره سازی پسورد

 

دانلود AI RoboForm Enterprise

برنامه مدیریت و ذخیره سازی پسورد سایت ها

 

AI RoboForm Enterprise 7.9.5.9 Final نرم افزار بسیار خوب مدیریت و ذخیره سازی کلمه عبور وب برای سیستم عامل ویندوز است. امروزه سایتها و سیستمهای مختلفی بر روی اینترنت هستند که ورود به آنها نیاز به داشتن یک نام کاربری و رمز عبور است و استفاده از آنها بدون داشتن این مقادیر غیر ممکن است . امروز نرم افزاری بنام AI RoboForm Enterprise  را برای شما کاربران عزیر آماده کرده ایم که توسط آن میتوانید به راحتی مجموعه بزرگی از پسوردهای خود را بر روی سایتهای مختلف اینترنتی ذخیره و نگهداری نمایید و در صورت لزوم در مواقع مختلف از آن استفاده نمایید .

از ویژگیهای برنامه AI RoboForm Enterprise  میتوان به امکان نگهداری از مجموعه عظیمی از پسوردها, نگهداری از پسوردهایی با طول زیاد, مقاومت در مقابل کیلاگرها و دیگر بد افزارها و همچنین پشتیبانی از همه مرورگهای معروف اینترنتی اشاره کردکه ای نرم افزار را از نمونه های ماشبه آن متمایز میکند . اگر از دوست دارید پسوردهای وب سیات های خود را مدیریت و ذخیره سازی کنید هم اکنون می توانید نرم افزار AI RoboForm Enterprise را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

note - دانلود AI RoboForm Enterprise 7.9.5.9 Final - نرم افزار مدیریت و ذخیره سازی پسورد سایت ها فرمت :  EXE

chart pie - دانلود AI RoboForm Enterprise 7.9.5.9 Final - نرم افزار مدیریت و ذخیره سازی پسورد سایت ها حجم : 16 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار AI RoboForm Enterprise

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR