دانلود بازی کم حجم 10 Second Ninja برای PC

دانلود بازی کم حجم 10 Second Ninja برای PC

 

دانلود بازی کم حجم 10 Second Ninja برای کامپیوتر

 

10 Second Ninja یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که در سال 2014 توسط GameDesignDan ساخته و توسط Mastertronic برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر به بازی های هیجانی و زمانی علاقمند هستید به هیچ وجه  این بازی کم حجم را از دست ندهید. این بازی نسبت به حجمی که دارد هم نظر داستان و هم از نظر گیم پلی و گرافیک بسیار خوب کار شده است و بنظرم ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. داستان بازی 10 Second Ninja از این قرار است که نازی های در حال آزمایشاتی سری هستند و شما نمیدانید آن چیست و فقط باید تاسیسات و آن آزمایشات را نابود سازید.

شما در این بازی در نقش یک نینجا حرفه ای ظاهر میشود و باید وارد تاسیسات نازی ها شوید و با ربات های نازی ها و هیتلر مبارزه کنید و تاسیسات را از بین ببرید. شما باید ربات ها را در عرض 10 ثانبه نابود کنید. بازی 10 Second Ninja دارای 40 مرحله است که هرچه به جلو بروید سخت تر میشود. اگر میخواهید امتیازات خوبی را بدست آورید باید زمان کمتری را برای نابود سازی ربات ها مصرف کنید. پس اگر به بازی های ماجراجویانه علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی  10 Second Ninja را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

10-Second-Ninja-1 10-Second-Ninja-2 10-Second-Ninja-3 10-Second-Ninja-4 10-Second-Ninja-5

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم 10 Second Ninja برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم 10 Second Ninja برای PC حجم : 55 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی 10 Second Ninja

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR