دانلود بازی کم حجم Eets Munchies برای PC

دانلود بازی کم حجم Eets Munchies برای PC

 

دانلود بازی Eets Munchies برای کامپیوتر

 

Eets Munchies یک بازی کم حجم جدید در سبک معمایی, فکری و ماجرایی است که در سال 2014 توسط Klei Entertainment Inc ساخته و  برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . سازنده بازی Eets Munchies یکی از سازنده هایی است که توانسته در عرصه ی گیم جایزه کسب کند و این بازی یکی از بازی های بسیار جذاب این سازنده است. در این بازی شخصیت های مختلف خنده دار و بامزه ای وجود دارد که شما باید به یکی از آن ها کمک کنید تا به کیک هایی که در بازی وجود دارد برسد. این موجود دوست داشتنی همیشه گرسنه است و شما برای اینکه بتوانید او را به کیک ها برسانید با ناخواسته معماهای زیادی را حل کنید. بازی Eets Munchies دارای 5 جهان مختلف است که هر کدام دارای معماها و چالش های بسیار است.

این بازی دارای گرافیک بسیار عالی است و از انیمیشن های بسیار خوبی برای ساخت بازی استفاده شده است. یکی از ویژگی هایی که بازی Eets Munchies را از دیگر بازی ها متمایز کرده است این است که شما میتوانید معماهای مخصوص به خود را طراحی کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید و همچنین میتوانید معماهای دوستانتان را حل کنید که این امر باعث میشود تا بازی برایتان تکراری نشود. پس اگر به بازی های معمایی, فکری, استراتژیک علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Eets Munchies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Eets-Munchies-1 Eets-Munchies-2 Eets-Munchies-3 Eets-Munchies-4 Eets-Munchies-5 Eets-Munchies-6

 

 

 

حداقل سیستم برای اجرای بازی  :

 

OS: Windows XP/Vista/Windows 7/Windows 8
Processor: 1.7+ GHz or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Radeon HD5450 or better; 256 MB or higher
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 350 MB available space

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Eets Munchies برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Eets Munchies برای PC حجم : 79 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Eets Munchies

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR